Weer terug naar een tijdje weg te zijn geweest.

zo weer terug naar een tijdje.

Er veel gebeurd in feb 2015 dakloos geworden. Maar gelukkig was er een woonplekje vrij in Diever (Drenthe). Hier heb ik helaas niet lang gezeten omdat de eigenaar toch besloot om mij geen 2e kans te geven.

ik ben in maart bij de daklozen nachtopvang in Leeuwarden terecht gekomen. Een zware maand kwam op me pad. Uiteindelijk ben ik bij de nachtopvang er uitgelicht omdat ik veel te druk was grote mond had en nog een paar redenen. Gelukkig was er een goede vriend die me aanbood om een nachtje bij hem te logeren. Volgende dag samen met mijn curator en de hulpverlening van leger des Heils en gemeente een tijdelijke nood plek gevonden in Gorredijk. Ik kwam daar 8 april aan en ben daar gebleven tot 1 juli 2015.

Na een heftige psychose ben ik uiteindelijk opgenomen in een ggz kliniek in Heerenveen. Hier zit ik nog steeds en vanaf oktober 2015 gaat het weer oke. Heb nog steeds zelfmoord neigingen maar kan er nu wat beter mee handelen. Ik heb donderdag (14 jan) te horen gekregen dat ik maandag met ontslag mag ik mag eindelijk weer terug naar mijn huisje in Gorredijk ik heb er dan ook mega zin in.

Leave a Reply

